Tri podzemne etaže namenjene su garažama sa ukupno 166 parking mesta, kojima će se pristupati dvema rampama. Najniži nivo, podrum -4, pored garažnog prostora sa 33 parking mesta, obuhvata i prostor za bicikle i motore, trafostanicu, reciklažni prostor, pumpnu stanicu i rezervoar. Na podrumskom nivou -3 projektovana je dodatna garaža sa 46 parking mesta, dok podrum -2 raspolaže sa 87 mesta, čineći ga najkapacitiranijom etažom za parkiranje. Podrum -1 je rezervisan za dostavna vozila i tehničke prostorije, do kojih se pristupa kolskopješačkom rampom.
U prizemlju objekta planiran je reprezentativni ulazni hol, koji omogućava pristup višim poslovnim etažama. Takođe, ovde su smešteni prostori za administrativne službe, šalter sala, kao i služba tehničkog pregleda sa dve linije i svim neophodnim pratećim sadržajima.
Od prvog do četvrtog sprata, organizacija prostora je uniformna, sa po 19 kancelarija, uključujući direktorijske kancelarije, toalete, čajnu kuhinju i tehničke prostorije. Na višim etažama, od petog do osmog sprata, kao i na povučenom spratu, predviđene su prostranije kancelarije sa dodatnim sadržajima – dvema direktorijskim kancelarijama, kancelarijama za sekretarice, salama za sastanke i velikim „open space“ prostorom, uz prateće funkcionalnosti poput čajne kuhinje i tehničkih prostorija.
Idejno rešenje ove moderne poslovne zgrade izradilo je preduzeće Marnik doo, dok je urbanistički projekat obradio Yugo Biro.
Javna prezentacija projekta trajaće do 5. marta.