Kompanije sada traže i održiva rešenja koja zadovoljavaju sve veće potrebe kako zaposlenih, tako I životne sredine. Upravo iz tih razloga nastaju prostori koji su donedavno bili nezamislivi, a o kojim se sve više priča – aktivne kancelarijeINEX, međunarodna grupacija poznata po modernim i održivim projektima, ovog septembra donosi u Beograd Beon Active Office koji odgovara novim potrebama kompanija i zaposlenih i već se uspešno primenjuje širom sveta. Saznajte zašto će ovakve kancelarije predstavljati novi standard u poslovanju.

Savremeni dizajn i fleksibilnost kao imperativ

Imali smo priliku da posetimo Beon aktivnu kancelariju u samom srcu biznis centra Beograda, na adresi Španskih boraca broj 3, i da se uverimo zašto je već sada glavna tema u gradu. Ulazak u ovaj jedinstveni prostor je kao korak u budućnost dizajna radnog okruženja. Koncept otvorenog prostora i minimalistički dizajn deluju umirujuće i garantuju produktivni radni dan.

Kreativnost se ne ogleda samo u estetici ovog prostora, već i u aspektima koji doprinose efikasnosti rada u njemu. Naime, sa preko 20 različitih tipologija sedenja Beon kompanijama pruža mogućnost da prilagode radno okruženje specifičnim potrebama i ciljevima koje imaju, a bez potrebe za građevinskim radovima i sistemskom reorganizacijom.

 

Integracija najmodernije tehnologije

Sve Beonove kancelarije opremljene su najsavremenijim tehnologijama i sve usluge su digitalno dostupne. Zaposlenima je potrebna samo jednostavna i intuitivna mobilna aplikacija instalirana na njihovim „pametnim” telefonima. Zahvaljujući korišćenju aplikacije prikuplja se analitika u realnom vremenu što pruža korisne uvide, osnažuje poslovne subjekte da donose proaktivne odluke i ostanu korak ispred konkurencije.

Neophodno je istaći i jednu od omiljenih funkcija Beon aktivne kancelarije – FACE ID. Svaki saradnik može samostalno obezbediti sebi Face ID pristup putem aplikacije, jednostavnim unošenjem fotografije.

INEX digitalna rešenja povećavaju efikasnost zaposlenih, dok menadžmentu pružaju bolju kontrolu i transparentnost poslovnih procesa, značajnu uštedu prostora i smanjenje troškova kancelarijske administracije.

Harmonična ravnoteža – zone za rad i odmor

Beon nudi prostore sa različitim namenama, od kancelarija, zajedničkih radnih prostorija, preko sala za sastanke, lounge zona, do odlično opremljene kuhinje za predah ili neformalni sastanak, kao i otvorenih prostora savršenih za okupljanja i relaksaciju. Na taj način nadmašuje uobičajeni radni ambijent dok ujedno zaposlenima omogućuje uspostavljanje ravnoteže između posla i pauze, odnosno odmora.

 

Koncept održivosti u radnom prostoru

Svaki detalj u ovom prostoru osmišljen je s namerom da minimalizuje negativne uticaje na životnu sredinu – od energetski efikasnog osvetljenja do unapređenog sistema za odlaganje otpada. Inovativna inženjerska rešenja omogućila su manju potrošnju energije za čak 40 odsto, dok se kvalitet vazduha neprekidno prati kako bi se smanjile emisije i osigurala optimalna radna sredina.

Na kraju, Beon ne predstavlja samo prostor za rad, već i ključnu komponentu u kreiranju modernog i fleksibilnog radnog okruženja koje savršeno odgovara savremenim poslovnim potrebama. Ovaj kancelarijski prostor klase A idealno je rešenje za velika i srednja preduzeća koja tragaju za tehnološki naprednim i pametnim radnim okruženjem u Beogradu.