"Office Space for Work" je, kako smo već pisali, coworking zajednica na idealnoj lokaciji, u neposrednoj blizini Futoške pijace, u Gajevoj 1–3. Prvi sprat je namenjen frilenserima, a sada se celoj priči, na spratu iznad, pridružuju i timovi koji zajedno rade.

Naplaćuje se po broju mesta u kancelariji, a cena varira u odnosu na dužinu ugovora. Minimalan ugovor za najam kancelarije je tri meseca, a postoje opcije i na šest meseci i na godinu dana, kako saznajemo od našeg sugrađanina Luke Mijića, koji je koncipirao i vodi ovu zajednicu.

Nakon što se plati zakup za određeni period, timovi više nemaju nikakve troškove, koje bi morali da plaćaju ukoliko bi iznajmljivali klasičan poslovni prostor. Obezbeđeno je čišćenje kancelarija, Internet, voda, čaj i kafa... Pored toga, mogu da koriste dve sale za sastanke, šest phone boot-ova za onlajn sastanke, mini čekaonicu i chill room sa kuhinjicom, skener i štampač, koji se nalaze na donjem spratu.

Upravo to je i najveća prednost coworking prostora, jer ne morate ni o čemu dodatno da brinete, već to radi  neko drugi za vas.

– Ovo je idealna opcija za startape, za mlade ljude koji počinju sa svojim poslovima. Takođe, ova mogućnost je dobra za firme čije glavno sedište je u nekom drugom gradu, pa im je potreban kancelarijski prostor, ali sa što manje obaveza. Ovde imaju "glavnog i odgovornog", tj. mene, koji im rešava sva pitanja – kaže Luka za portal Moj Novi Sad.

 

Cilj im je, kako nam je objasnio, da spajaju pojedince i timove i da vremenom grade zajednicu preduzetnika koji će međusobno sarađivati i pomagati jedni drugima.

 – Na primer, ako imamo grupu dizajnera i grupu web developera, naravno da će pokucati na vrata pored. Trudimo se da idemo što dalje od onog klasičnog korporativnog smisla, ovde nikad nije dosadno i stalno se nešto dešava – opisuje Mijić.
 

Tako su nedavno proslavili i prvi rođendan, pa su se tog dana svi zajedno u chill room-u počastili tortom i kolačima, uz muziku. S vremena na vreme, organizuje se i neki community ručak, pa se druže uz pice ili palačinke. Vikendom se povremeno organizuju različiti poslovno-edukativni događaji, na koje budu pozvani svi korisnici, poput buisiness meetup-ova, gde oni predstavljaju svoje poslove ili projekte na kojima rade.

Od 31. marta, u "Office space for Work" će se svake subote i nedelje održavati radionica slikanja “Slikaj sa psima”, gde će se okupljati osobe zainteresovane za amatersko slikanje, uz piće i druženje sa nekoliko pasa, koji se posle mogu udomiti. U toj akciji biće spojeni zabava i humanost.

Moguće je, kako kaže naš sagovornik, da se okupi i više pojedinaca koji bi zajedno iznajmili kancelariju, jer preduslov nije da to mora da bude pravno lice.

 

Sva oprema u prostoru je izuzetno kvalitetna i nameštena za prijatan i udoban rad, kao što su ergonomske stolice, radni stolovi, sprovedena ventilacija u svim prostorijama...

"Office space for Work" otvoren je svakog dana od 9 do 21 čas, ali svi korisnici mogu da imaju pristup 24 časa, ukoliko za tim ima potrebe.

 

U toku su promotivne cene, a više informacija možete dobiti pozivom na broj telefona 062 961 27 98.

Više o Office Coworking-u možete pogledati na njihovom website-u: http://www.spaceforwork.rs ili na Instagram profilu.